Anneadayi3 Kızlar 2. Doğumum olacak 38+4 ken. Bana normal geliyordu aslında ama komşum kafamı karıştırdı bugün. Kendisi 2. sezaryeni içinde 40 haftayı beklemiş… Ben ilk defa duydum, yine de kafam karıştı. 2. Sezaryen olanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız?
busraydnc Anneadayi3 ilk gebeliğim başıma henüz gelmedi üstte kalsın ama duyduğum kadarı ile ilk gebelikte 39 ideal diyorlar ikinci için daha bile etken olabilir sıkma canını doktorunu dinle
Tiiffany Anneadayi3 olur mu canım 40 haftaya kdr beklenir mi hiç. yani ilk dogumunuz sezeryan ise muhakak doktorun verdigi tarih gecmemeli. Normal yapmıs olsaydınzı tamam bekleyin derdim ama olmaz yani. Bende 2.cocugumu 38 ‘de dogurdum sezeryan ile. Doktorum üzerine basa basa acil bişey sancın olursa saat kac olursa olsun gel demişti. Sezeryan olucaksın riske atmayalım diye. Devlet hastanesi bu dediğim. Sımdı 3.olacak muhtemelen yine aynısı olur. Aynı dr aynı hast
Hllcml Anneadayi3 canım konuyla alakalı değil özür dileyerek soruyorum ama ıkıncı sezeryanımda doktorun çatı muayenesi yaptı mı bende yarın 38 e giriyorum gün almaya gidecegim korkuyorum
Hellooanne İlk gebeliğimi 38+3 de yapmıştım bende. Kendisi şu an 4 yaşında henüz bir sorunla karşılaşmadık çok şükür😄
Anneadayi3 Hellooanne 😅 Allah bağışlasın, 38 den sonra normal diye biliyorum bende ama boş konuşan birileri çıkıyor mutlaka🤷🏻♀️
Anneadayi3 Tiiffany sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi🙏🏻 evet ilk doğumum da sezaryen 41. Haftada zorunlu oldu.
Anneadayi3 Hllcml ilk doğumum 41. Haftada oldu ve hiç sancım olmadığı için doktorum onda da çatı muayenesi yapmadı. 2. Gebeliğimde konusu bile geçmedi sezaryen olacağı için.
Hllcml Anneadayi3 ben ilk normal dogum için gttm doktorum yapmştı zorunlu sezeryan oldum ikincidede bıldıgım kadarıyla yapmıyorlar ama bazıları yapılıyor deniliyor aslında korkulacak bır durumda değil ama ben niye bu kadar korkuyorum bu 2. Sezeryanda anlamadım 🥰
Anneadayi3 Hllcml inşallah sorunsuz atlatırız ama bende çok korkuyorum nedense… halbuki ilki gayet güzel geçmişti. Ama ilkinde düşünmeye vaktim olmamıştı muayeneye diye gidip acil sezaryene alınmıştım. Bunda ne zaman olacağını bildiğim için adım adım sezaryen aşamalarını düşünüyorum😅 o da korkuya sebep oluyor😏
Hnde85 Anneadayi3 Sezeryanda zaten 38 normal bende ilk doğumumu 38+4 haftalıkken yapmıştım 40 haftalıkken zaten normal doğum için sancılar başlıyor…
Hllcml Anneadayi3 ben daha günümü bile bilmiyorum valla herkes cok farklı şeyler söylüyor inan ılk gebeliğimde geceleri dua ediyordum Allahım nolur sezeryan olayım dıye şimdide tırsıyorum anlamadım gitti 😂sonda takılacak dıye ödüm oatlıyor oysaki hepsını kızımda yasadım cok tuhafım😂
Hllcml Anneadayi3 bende ılkınde 37+4 de muayene gittim doktor amelıyata aldı belkıblinçszdm basıma ne gelir bilmiyordum o yuzden korkmamısımdır😂
Anneadayi3 Hllcml kaç haftalıksınız☺️ sondayı uyuşturduktan sonra isteyebilirsiniz. İnsan takılmasından korkuyor ben çıkartılmasından korkuyorum 😦 öyle hızlı çekmişti ki hemşire sondayı dikişimden çok sondayı taktıkları yer sızlamıştı…