Esinerts canım ben 5gün önce normal doğum yaptım korkudan kendimi kastığım için bebek doğum sırasında kanala girmişken yukarı çıktı tavsiyem kasma kendini ebeler ne diyosa birebir uygulamaya çalış sana kolay demicem zor ama dayanılmıcak bişey değil allah kolaylık versin canım ben doğumhaneye girerken bir yudum zemzem içtim normalde o anda yasak su içmek filan ama sadece bir yudum iç inan allah kolaylığını veriyor