humeyraa01 Kız bebiş anneleri kaç haftalık doğum yaptınız kız bebek erken gelir diyor herkes 38 i ya görür ya görmez diyorlar
Sedoa_ humeyraa01 38+5 te geldi 🥰 ama çevremde doğum yapan 4 arkadaşımın 4 ü de kız bebek doğurdu ve 4 ü de 40 hafta sonrası doğurdu😀
humeyraa01 Sedoa_ yaaa çok da doğru değil o zaman. Cinsiyet ile alakalı değil yani🙈 canı ne zaman isterse o zaman geliyor bebisler 😁
humeyraa01 Merveofs maşallah sağlıkla büyütün 🙏🌸 kaç kg oldu peki beni tedirgin ediyor ya açıkçası 40 a kadar doğmaz ve çok fazla kilo alırsa normal yapamam diye
Tugcelb 40 ve sonrasına kalacak diye korkuyorum 😱😱 zaman geçtikçe zorlaşıyor çünkü hareket etmelte artan ağrılarda
Merveofs humeyraa01 ben 37de kontrole gittim 3100dü 39+3te kontrole gidince sormayı unuttum doktor da söylemedim neyse dedim 3.5 falan olmuştur ertesi günü doğum yaptım 3050gr doğdu 🤷🏻♀️
Tugcelb humeyraa01 bugün kontrol vardı , alttan muayene de etti ama şuan için doğuma dair belirti yok bakalım nolcak