cansualisa kıyamam kuzucuğa ya. Aktardan kimyon tohumu aldır veya tane kimyon diye geçiyor ikisi de aynı şey. 1 bardak kaynamış suya 1 tatlı kaşığı at ondan demlensin, dibe çöksün. Sonra biraz da şeker at iç. Sütünden bebeğe de geçer onun da gazını çıkarmasına faydası olur. Bunu emzirme sürecin boyunca günde 2 bardak içmeye çalış bir de her yemeğe kimyon at evde ki gaz yapmasın. Araştırabilirsin zaten bebeğin de annenin de gazı için kimyon birebir 👌