Dilek_ackbas Kızlar 35 +2 gün bugün karnımın sağ tarafı ağrıyor acile gitsem mi önemli midir daha dün kontrolden geldik hersey iyi dedi
Bsealc Dilek_ackbas kanamanız suyunuz gelmediyse ağrıda durdurmuyacak kadar şiddetli değilse istirahat edin geçmezse gidersiniz bence doktorum bana istirahatle geçmeyen ağrılar tehlikeli demişti
AyFa1608 Dilek_ackbas canım tansiyon aleti varsa bir bak derim. Ağrın çok şiddetli mi ? Korkutmak istemem ama şiddetliyse acile görün zehirlenme belirtilerinden biri çünkü sağ karım ağrısı. İnşallah geçer hemen
Dilek_ackbas Bsealc Şimdi uzandım biraz geçer insallah bebeğin hareketleri de iyi hissediyorum aslinda
Bsealc Dilek_ackbas ağrınız geçmez çoğalırsa acile gitmenizde fayda var geçene kadar çok yormayın kendinizi
Dilek_ackbas AyFa1608 tansiyon aletim var 12 7 tansiyonum şuan ağrı gecti dinlenince ama karnım sertleşiyor bebek hareket ediyor hissediyorum olmazsa sabah doktorumu arayıp sorucam