Sng_snr Merhabalar amniyosentez olmuştum ve ilk 3 sonucum temiz çıkmıştı. Son sonuç çıktı diye aradılar ve eşinizle sizden kan testi alınacak dendi. Doktoruma msj attım Neden olduğunu bilmiyor yarın gidip sonucu alacağız. Sizce neden istenmiştir kan testi?