Gzdtrtl Kızlar benim vajinamda 3 tane siğil var normal doğum olurmu ? Sizde varsa durumlar ne doktorunuz ne diyor ? Yada doğum normal mi yaptınız
Symaydin Olmaz canım kuzenimin devardi gebelikte yaktirdi ama yine de normal olmaz dedi doktoru sezeryan yaptı.