Ozlmcgrci valla gi hala net öğrenemedik 27 haftalık olduk ama yüzde yüz kıza yada erkek demediler çünkü göstermiyor her gittiğimde ya arkası dönük ya kordon var ya bacakları kapalı sadece kıza benziyor ama net bisey diyemiyoruz diyorlar seninki ne cinsiyeti