busrabrbr Lyamayy bana 12 de erkek dedi ama net bişey için 16 yı bekleyelim dedi yine de doktor :) 3 hafta sonra netleşcek insallah :)
ikimelekannesi28 Lyamayy 12.hafta da kız diye tahmin etti 17 haftada kız dedi ve bir kızım oldu şuan 8 aylık abla olmaya hazırlanıyoruz 😀😇
Denizahsen Lyamayy bence 16. Haftasında gidin net bir şekilde öğrenmek için ama doktorunuz iyiyse cihazları da iyiyse 14 de de öğrenirsiniz bizde haftaya gideceğiz 16 olmuş olacağız o zaman inşallah
Lyamayy busrabrbr bacak arası gözükmeden kıza benziyor gibi dedi ama 16da dedi kesin derim ama dayanamıyorum ki kesin bilmek istiyorum 😄
Meltems53 Lyamayy hayır ben hiç sormadım kesin olması için. Doktorum belki daha önceden görmüştür söylememiştir bilemiyorum.
ikimelekannesi28 Lyamayy teşekkürler cümlemizi çocuğunu bağışlasın Rabbim kötülüklerden korusun inşallah