Ben 2 yıldır gebe kalmaya çalışıyorum en başta yapılması gerekeni en son yapıldığı için çok zaman kaybım oldu 2 yıl az bir zaman değil.
Doktor ve hastane değiştirerek bu durumu anladım bende. Tüp bebek merkezi olan bir hastaneye gittim orada doçent bir doktor vardı. Tapılan tüm testler normal hiç bir sorun yok (eşimde dahil) bir de rahim filmi çekelim dedi bana.
Rahim filmini çektirince sorun anlaşıldı tüplerimin 2side tıkalı çıktı.
Neden en başta yapılması gerekiyor biliyor musun; tüplerim en başta açılmış olsa doğal yolla hamile kalacak ve bu kadar yıl zaman kaybım olmayacaktı.
Tüpler tıkalı çıkınca 3 kere operasyon geçirmek zorunda kaldım. Ve o operasyonlarda aynı zamanda tapılan bir şey değil. Adetin başlayınca gel denilen bir şey olduğu için sürekli 1 ay ileri atıldı bu nedenle de zaman kaybım oldu.
Rahim filmi çekilmeden önce bana 2 kere çatlatma iğnesi yapıldı başarısız sonuçlandı. Üst üste klomen kullanmış olunca da kist oluştu bu defa de onu temizlemeye çalıştı derken bir sürü zaman kaybım oldu.
Uzatmayayım en başta yazılması gereken rahim filmi. Tecrübe ile sabit.
Şuan benim durumumu soracak olursan aşılama yapıldı bekliyorum hayırlısı olur inşallah 🤲🏻