Merve10 teşekkür ederim canım yanıtın için aynı gidiyoruz sanırım 6haftalık benim de ama normalde adet tarihime göre 8 haftalık olması lazım anlamadım neden 6 sağlıklı olsun bana da dinletmedi çizgileri gördüm biraz tırtıklı tırtıklı ama duymadım neden böyle diyorlar ya, eski doktorum bana umudu kes diyince ben panik oldum doktor değiştirdim canım o yüzden kafayı yememek için saçma sapan araştırıyorum napacağımı bilmiyorum