Allahvargamyok Kızlar 17 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı bebek tepe taklak duruyor ve düzeltmedi kendini başına böyle bisey gelen oldumu yada herhangi bi sorun teşkil edermi bilen varsa lütfen cevaplayabilirmi tedirgin oldum da biraz 🤷♀️
Ftm124 Allahvargamyok benimki de 24 te döndü. Nette video var makat geliş bebeği çevirme diye onu yapıyorum. İnşallah sağlıkla dönerrr
Alis-sss Allahvargamyok bende 28+5 bugün öğrendim kafası yukarı ayağı aşağıda duruyor bebeğe sıkıntı olmaz ama bana zor anlar yaşatıyor
Allahvargamyok bilgeflin kalp atışı vardı net bisey demedi doktor canı öyle istemiş öyle duruyor dedi 🤷♀️
Feyzauluyoll__ Defnesa benimde bebeğim geliş şekli başdı şimdi ise hissediyorum göğüsümün altında sertlik var dönmüş olabilirmi 36 haftaya girdim aynı yerde 😊
Ummu1234 Allahvargamyok benimde aynı ultrason Resmi bile var😂 gerçekten canı istediği için öyle duruyor ve elleriyle oynuyordu bi sorun olmaz çok elastikler çünkü 😂
MinikooMom Benimde öyle duruyor 🫠 Ve canııı öyle istiyor resmen pıııt pıttt tekmeleri yolluyor 🥹😁 Allahtan Doktorum rahim ağzın kapalı şuanlık sıkıntı yok dedi ama benimde içim hiç rahat değil 😶
1oguzannesi Allahvargamyok birşey olmaz keyfi öyle durmak istemiştir . Şekilden şekile giriyorlar yerleri daralana kadar.