ElifYelkovan okeyto bak şimdi senin kastın benim dediğim detaylı ultrason şimdi baktım ona renkli ultrason da deniyormuş ordan bir anlam karmaşası çıktı. Perinatolojiye gidiyoruz ve bebeğin her şeyi inceleniyor 20-24 arası yapılıyor bence en önemli ve en güzel muayene. Bebeğin her şeyini görüyorsun parmaklarını bile gösteriyorlar çok tatlıı😇😇
Hastaneleri tek tek arayıp fiyat sor en sağlıklısı çünkü sürekli değiştiriyorlar 😞 dediğim gibi ben medipolde başak hocaya yaptırdım o hastaneye gittiğim için. Devlette de yapıyorlar ama biraz randevu bulmak zormuş burdan okuduğum kadarıyla
Bir de şey Bebeğin yüzünün fotoğrafını veriyor doktorlar ona genelde forumda renkli ultrason diyorlar siyah beyaz olmadığı için, devlet hastanelerinde ve bazı hastanelerde yeterli makine olmadığı için anneler özellikle ondan çektirmek için doktora gidebiliyorlar ben onu kastediyorsun sandım ilk yorumumda o yüzden doktorum her muayenede veriyor dedim 🌸