Seda020921 Meraba kızlar 37+2 yım arılarım tutu bel agrısı kasık agrılarım nts ye bagladılar merak etım acaba agrılarım ntsde cıkıyormu bilen yaza bilirmi
2022bebeki Seda020921 Düzensiz sanci kasilmalariniz var görünüyor bu haftalarda normal diye biliyorum