Rbd-0 İlk üç ay var olan depolarından besleniyor zaten sen ne yersen ye. Ben de dahil olmak üzere çoğu insan ilk aylar kilo almayı geç kilo veriyor. 4 kilo vermiştim ben. Bu günlerin keyfini çıkar sonra istemesen de sürekli kendini bir şeyler yerken buluyorsun, bol bol kilo alıyorsun 😅