ElifYelkovan renkli olarak değilde 3D olarak nana normal muaynede çekip veriyorlar ya. Ataşehir avicenna ya gidiyorum ☺️ ama 3D olarak veriyorlar. Usg de renkli ama kağıdı renkli vermediler yani. Siyah beyaz. Normal muayne diye de olabilir. Ama telefona falan çektim ben renkli şekilde yine de. Sanırım 2lide veriyorlar renkliyi 🫤haftaya salı öğrenecem bakalım onu. 10. Haftada çektiler ilkini ☺️ ayaklarını oynatıyordu usg de o sıra. Doktor dedi bakalım mı? Bende dedim oluuur 😂