SaruMerve ben 25 aralikta ni karin ağrısı kasik ağrısı sonra beyaz akıntı gördüm ozaman testim gelmemişti yumurtlamadir diye değerlendirdim çünkü en son ekimde hasta oldum 2 ayda bir oluyorum. Sonra 31 indede değerlendirdim öğün testim ulaştı elime 31 inden. Beri test yapıyorum ama şikayetlerim devam ediyor bugün erken gebelik testi yaptım bisey çıkmadı ovulasyonda böyle çıktı kafayı yicem ya.