Busece06 Kızlae corasprini öğlen 12 iğneyi 14 te vuruyorum. Siz arasındaki süreyi nasıl tutuyprusumuz doktorunuz tavsiyesi nedir
gl12cn34 Busece06 bende aynı ama hergün aynı saate denk gelmiyor benim malesef ki gev uyandığım için . Uyanınca aç karnına folik asit içiyorum kahvaltı yapıyorum. Kahvaltıdan sonra coraspin içip 2-3 saat sonra kafama göre iğneyi vuruyorum
Denizahsen Busece06 sabah saat 10 da corasprin içiyorum akşam saat 10 da iğnemi yapıyorum her gün düzenli aynı saatte yapıyorum alarm kurmuşum ilaçlarım için. Doktorum özellikle belirtti her gün aynı saatte ilaçlarını al iğneni yap diye
busraydnc Busece06 sabah kahvaltıdan sonra coraspirin ve vitamini mi alıyorum 9 9.30 gibi akşamda 7.30 da oksapar vuruyorum her gün aynı saatte iğne vurulmaya dikkat ediyorum doktorum öyle demişti
Allahkahretmesin1 Busece06 doktor ve eczacı bana sabah birini akşam birini al demişti o şekilde kullanıyorum ben sabah uyandığımda asprini içiyorum akşam 8:30 da alarm kurdum iğnemi yapıyorum öğne aynı saatte olmalı dediler
Novamomy Ben de ikisini kullanan biri olarak sabah corasprin akşamda clexane yapıyorum en az 8 saat koymaya çalışıyorum ve her gün aynı saatte alıyorum
Allahkahretmesin1 Serap05 doktor tam olarak saat söylemedi ama sabah akşam şeklinde olsun dedi saati ben bu şekilde ayarladım iğneyi saati saatine yapıyorum en fazla 15-20 dakika geç yapmışımdır bu zamana kadar doktor bu şekilde söyledi bana
Serap05 Allahkahretmesin1 bende dakikası bile geçmeden yaparım geçen gün uyuya kalmışım diye dokuz dakika geç yaptım diye hemen sağlık ocağına gidip kalbini dinledim çok zor rabbim yardımcımız olsun inşallah sağlıkla gelsinler inşallah yavrularımız 🤲