180720 merveiyd oğlumu görmek için 100 km yol gidiyorum her seferinde çikolatalar bilmem neler yiyorum en az 7 kere kontrole gittim bi tek 25 haftalık ultrasonu var oda yandan ve küçük olduğu için zaten gözükmüyor haricinde hep farklı bi uzvunu görüp geliyoruz kulak kol bacak gibi şuan 34 haftalığız yarın tekrar kontrolümüz var ve tek umudum oğlumun yüzünü görmek artık bende ayyy bana benziyor yada babasına benziyor demek istiyorum 😮💨🥹
merveiyd 180720 Ay gerçekten öyle biz de 100 km gidiyoruz her seferinde, adam akıllı bi tane net fotoğrafı yok, zaten birkaç hafta sonra doğuracağız bu gidişle canlıdan görücez direkt 😅
Hulya2626 merveiyd benim de öyle hiç göstermiyor detaylıda o kadar uğraştı doktor ama eli yüzündeydi. Ben de oğlumu çok merak ediyorum. Sağlıklı olsun da tek dileğim sağlıklı hayırlı bir evlat rabbim nasip etsin hepimize.