Merhaba herkeze
Bat 17 ocak yani 6gün var adetime iki gündür çok hastaşandım grip soğuk algılığı bugün hastaneye gittim serum taktırmaya doktor sinüzlerin dolu dedi film istedi gebelik şüphen var mı dedi bende adetim geçmedi henüz ama korunmuyoruz olabilir dedim biz yinede bakalım hcg ye dedi kan verdim
1saat sonra cıktı sonuç 9.37 sizce gebelik varmı normalmı 6gün kala cıkarmı başına gelen varsa lütfen yazsın boşuna heveslenmek istemıyorum