Deletedmom_85 _peritozu fişini çekersen yeniden başlatmak zorundasın hemen telefondan komut veremiyorsun çevrimdışı olarak gözüküyor müdahale edemiyorsun. Benimki istasyona gidiyor kalıyor öylece
Hilaynur _peritozu 2,5 yıldır kullanıyorm çekmiyorz fişni diger arkdaşın dedgi gibi çevrim dışı gözüküyormkomut veremiyorsn telefondan bataryası biter falan diye korkma 2 yıldır bişe olmadı bizdekine