MrvveyZgc Merhabalar. 17. haftadayız bugün kontrolümüz vardı. Plasenta aşağıda rahim ağzına yakın dedi. Yapmam gereken şeyleri söyledi ama biraz tedirginim Bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız.
Semilk05 MrvveyZgc 20. Haftada öğrendim 30. Haftada düzeldi günlük hayatıma devam ettim çok kısıtlamadım kendimi. Doktor ağır iş yapma ilişki vs yasaklamıştı kanama olursa direk gel demişti hiç olmadı
MrvveyZgc Semilk05 çok sevindim sizin adınıza🙏🏻 Ben de çalışıyorum çok ayakta durmamaya çalış agır kaldırma vs dedi. İlk gebeliğim olduğu için biraz evham yaptım sanırım
Semilk05 MrvveyZgc benim de ilk gebelik canım 28-30 haftalarda büyük ihtimalle düzeliyor dedi doktor benim 30. Haftada düzeldi. Düzelmezse de normal doğum yapılmıyor sezeryanla doğum oluyor kan takviyesi alabileceğiniz bi hastanede doğum öneriliyor. İş için bence rapor alabilirsiniz
Mommy61 Sorun etme şimdilik aslında bu böyle erken söylenmez plesanta 30a kadar rahmin içinde yer değiştirir yukarı çıkabilir rahim büyüdükçe benim de o haftalarda öyle dediler şimdi baya uzaklaştı ordan
Ebruuuu16 Şuan bende aynı durumdayım canım ama benim kanamalarım oluyo devamlı bu sebepden dolayı. İşi bırakmak zorunda kaldım devamlı yatar durumdayım.