Öncelikle şekerden kaynaklı olabilir, açlık şekerinize bakılmıştır tahillerde bi sıkıntı yoktur umarım. Diğer yandan hamilrlik dolayısıyla burun etlerinde şişme falan oluyormuş bu yüzden fark etmesekte ağızdan nefes alabiliyormuşuz. Öyle olunca ağız kuruluğu oluyormuş. Geceleri de öyle uyuyunca boğazda bşle acımaya sebep oluyor. Bir de bence biz hamileler yanıyoruz 😂 yani ben normalde bu aylarda günde 2 bardak su içmeyen bi insandım o kadar sevmem hamilelikte günde 4-4.5 litre içer oldum ve kana kana içiyorum suyu kıtlıktan çıkmış gibi dudakları. Hep kuru nemlendirici sürsem bile fayda etmiyor o yüzden bence hamilelik yangını diye bir şey var 😂