Cey-cey Kızlar bende bebek için hastanede ve kalanını eve gelene ikram için çikolata yaptırmayı düsünüyorum Ne zaman yaptırdınız 30 haftalık olduk suan erken mi bilmedim
Edafmo Cey-cey bence erken. 31+5teyim, 35 ten sonra yaptırırım diye düşünüyorum bir erken doğum riski taşımadığım sürece