Açıkçası şuanki gebeliğimdeki aynı belirtiler vardı ekstra olarak ben öğrendiğimde betam 8 di çok düşüktü bir süre takip ettiler hiç 2 kat artmadı hep artış değerleri çok düşüktü ve öğrendikten birkaç gün sonra normal adetimi oldum sonrasında da hep lavaboda peçeteye pembemsi akıntılar vardı hep 8 gün hastanede yattım ama belirtilerde kişiden kişiye değişiyor aynı odada diğer arkadaşın değerleri hep 2 kat hatta daha fazla artmış hiç kanaması lekesi vs olmamış kese tüpte görünene kadar tanı konamamış mesela