beyzaumayy papatya-0 ilk gebeliğimde öğrendikten iki gün sonra 3 günlük regli gecikmesi ile normal adet oldum sadece normalde 5 gün sürmesi gerekirken 4 gün sürdü sonrasında da lekelenmelerim devam etti kimyasal gebelik olarak düşündü ilkte doktor ama sonrasında dış gebelik tanısı konmuştu
babysevgi papatya-0 benim oldu tam regl günümde geldi 2 gün sürdü ben anlamamıştım hatta bu sebepten baya geç öğrendim gebeliğimi
Babyykmz papatya-0 ben regl tarihimde 7 ocakta oldum sonra kesildi ertesi gun yine geldi yine kesildi 3. Gun gelmeyince bu yerlesme kanamasi kesin dedim gittm kan verdim hamileymişim
BerfinYildiz papatya-0 Ya Bende Oldu da Şu Şekilde Çok Az Di Ve Akıntı Gibiydi Her Kadında Olur Mu Bilmiyorum Bazılarında Olmuyormuş Yani 10 Gün Adetim Gecikmişti Şüpheleniyorum Ben 5 Ve 7 Günlerde Test Yapmıştım Evde Cikmadı 10 Gün Sağlık Ocağında Kan Testi Verdim Kanda Çıkmıştı
papatya-0 beyzaumayy çok geçmiş olsun benimde değerlerim artıyor ama regl gibi kanamam var bekliyoruz kan verip
Beyzanur1044 babysevgi kan pıhtısı da varmıydı küçük küçük te bide ağrılı mı geçti olsa şüphelerim varda 😇
Beti_07 Benim adetim 3 gün gecikmişti sonrasında oldum fakat ilk günler tam gelse son günlere doğru kan azaldı, fakat göğüs ağrılarım mide bulantılarım vardı ama ben anlamadım. 5 haftalık hamileymişim meğer yeni öğrendim
Betbet98 Beti_07 peki gebelik testi yapmış mıydın evde kuzum gecikme yaşayınca? Gebelik testi yaptıysan ne sonuc gördün ve üstüne bir kaç gün adet oldun ve hamile olduğunu öğrendin?
beyzaumayy papatya-0 canım bence endişelenme ve sakin ol her şey olacağına varıyor her şey yolunda da olabilir hakkında hayırlısı olsun 🙏
papatya-0 beyzaumayy evet büyük ihtimal geç döllenme diyede düşünüyorum hayırlısı olsun Herşey Allah’tan 🙏❤️
Beti_07 Betbet98 ben gebelik testi yapmadım o aralar domuz gribi olmuştum doktora tekrar gidip mide bulantım baş dönmem çok dediğimde hastalıktan demişti ee adette olmuş ve bitmiştim o yüzden çok umursamadım ama diğer adet günüm geldiğinde 6 gün gecikme olunca hem idrar hemde kan testi verdim öyle öğrendim bir önceki adetimde gebe olduğumu
Fatma1803 Kızlar banada yardımcı olurmusunuz bende 7 sinde adet oldum 3 gün sürdü sonra lekelenmem başladı hala devam ediyo sıvı bir şekilde sizce ne bu ekimdede kürtaj oldum doktor geçen ay korunmayı bırakabilceğimi söyledi bide bıraktık acaba üstüne görmüş olabilirmiyim
Fatma1803 Kimyasal olmakta doğal gebeliğin başlangıcıymış doltorum öyle dedi kimyasaldan korkma dedi doğal gebeliğin belirtisi o dedi nazik yumurtalarımız hain spermleri beğenmiyor 😂
ikranurkutay Fatma1803 banada öyle demişlerdi ama rahimde sekil bozukluğu perde ve rahim darlığı çıktı ve histeroskobi oldum hala gebelik yok🙁
papatya-0 ikranurkutay çok geçmiş olsun inşallah en hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı evladiniz olur 🙏