Kızlar merhaba 4 hafta 4 günlük hamileyim ama kasık sancım çok oluyor betam 2 bin küsür çıktı sizde de ilk haftalarda sancı oldu mu böyle çok korkuyorum daha önce bir kimyasal birde normal gebelikde 5.haftada kürtaj oldum korkularm var suanda sizlerinde sancsi oldu mu byle?