dogamoms 2 gündür kasıklarımda batma ağrı vardı doktora gittiğimde tesadüfen kasılmalarımı gördü ultrasonda ben anlamıyomşm meğersem ve rahim ağzıma falan baktı normal açılma falan yok hamdolsun. Fakat bi gece tedbir amaçlı hastanede yatış yapalım nstye bağlanalm ilaçlarla kasılmaları engelleylm dedi bu durumları yaşayanlar var mı? Tedavi iyi gelip normale dönen var mı çok korkuyorm :(
Zynp_hsy dogamoms 28 ci haftam da yaşadım aynısını yatış ve ciğer geliştirici verildi bana 39 da doğum yaptım dikkat edeceğin şey bol su çokta oturma çokta yürüme ağır da kaldırma Can'ım geciyor insallah
Melomeltem dogamoms iki uç gündür bende de çatı agrisi beraberinde hafif kaşık agrisi var 27haftaligiz hareketleri de oldu bitti az di herseyimiz normal çıkmıştı doktora haftaya gidecem çatı agrisi normal mi acaba
dogamoms Zynp_hsy bana ciğer geliştirici falan vurmadılar ona şuanlık gerek yok dediler ama dikkat edicem artık sağlıkla ve zmanında gelsin 🙏🏼🙏🏼
dogamoms Melomeltem bende bugün çatı ağrısı diye düşündm ama öyle çıkmadı doktorum kasılma gördü doktorunuza sorun istersenz