Esmerim_2727 Mrb arkadaşlar 2 ay sonra dogumum var özeller çok pahali devlet hastanesinde sezeryan yapmayı dusunuyom ama korkuyorum uyuşmuyor diyorlar yapan varmi hangi hastanede yaptiniz
1asel-duru Esmerim_2727 tam uyuşturmama diye bişey olamaz her doktor tam dozunda anestezi yapar uyuşmama kişiden kişiye değişir ben devlette oldum hiç bişey hissetmedim çok rahat geçti anestezi uzmanı zaten ameliyat boyunca başınız da bekliyor herhangi bir acı ve hissetmede hemen gerekeni yapiyor özel hastane ile devlet hastanesi aynı ameliyat sonuçta
H_a03 Esmerim_2727 ilki sezeryan devlette oldu o zman da hep burda uyuşmayanların hikayelerini okudum o kadar etkilenmişim ki kesin uyuşmadan kesecekler diye aklım gtti ama hiç bişey hissetmedim burda yazılan gbi zaten emin olmadan işleme başladıklarını sanmam illaki kontrol ediyorlardır ikinci de devlette olacak yine
Hilaynur Esmerim_2727 devlet hastanesinde 5 yıl önce sezeryan oldum uyuştu yani uyuşmayan ne onu anlamadm benide çok korkutmşlardı sezeryanda çok agrın oluyo vs diye dogumdan çıktıgımda hiç agrım olmadı diyebilirim bahsettikleri agrı regl agrısı bide narkoz gıcıgı oluypr bukdar korkmayın
Sevengil Esmerim_2727 benimde ikinci doğumum. 34+5 haftalık. Suyum.geldigi için ve ikinci doğumum olduğu için sezeryan oldum. Dr spinal yaptı. Ve hiç hissetmedim. Bende korkuyordum açıkçası nasıl olur diye ama hiç öyle olmadı. Doğumdan sonra dikiş yerim ağrıdi ama bu nerede olursanız olun olcak bı şey
Hllcml Bende şuarada bekleyeyim . Gebeliğim ilki özelde oldu bunu devlette olacagım herkes artık o kadar farklı şeyler yazıyor ki geceleri korkudan uyuyamıyorum yemin ederim
AngelKalkan Ben devlet hastanesinde oldum , uyuştu . Güzel geçti ameliyatım. Tekrar sezeryan olacağım. İnşallah ilki gibi güzel olur .
H_a03 Hllcml henüz daha 9haftanın içindeyim doğuma yakın yapar mi bilmiyorum ilkinde yapmıştı sezeryan olacağım halde bunda da olur diye düşünüyorum
Esmerim_2727 Sevengil benimde ikinci bu ilki çok kolay gecti özel hastanede oldu ya kestiğini hissetmek istemiyorum sonrası zaten ağrılı oluyo