Bende aynı enfeksiyonla başladı kum ve taşla devam ediyor 2. Kutu antibiyotiğim artık kanıma karışmış enfeksiyon idrarda yanmada yapmıyor anlayamıyorum tekrar ettiğini nesil bileydim anlamadım gitti gerçekten kaşık ağrısı hep olduğu için fark edemedim enfeksiyondan olduğunu inşallah geçer hepimizin