Yayuze Merhaba tecrübeli annelerim oğluşumla 20. Haftamıza girdik bugün itibariyle fakat alt karında bir sertlik ve ara arada olsa hafif bir kaslma var acaba korkulacak birsey mi ya da hareketleri mi bilgilendirr misiniz acaba
ArvenMom Yayuze 20 haftaya giricem 2 3 gündür aşırı yaşıyorum acaba bebek mi toplanıyor baya geriyo sanki vücudumu nefes alırken bi zorlanma oluyor ☹
Yenianneanne Yayuze canım bende çok vardı,doktor her ihtimale karşı alttan muayene etti. Bir sorun görmeyince yine de bu kadar kasılmasını istemeyiz,sen bunu kullan diyip magnezyum hapı verdi. Onu içinde kasılmalarım azaldı. Sen de doktoruna bir sor istersen🌸
Mrvbnbg2208 Yayuze ben sordum büyüdükçe arada olurmuş internette de baktım başka bir durun yoksa arada kemiklestigi için belirmesi normal yazıyor da bit de artık 6dan sonra doğuma hazirlarmis rahim kendini ondan kasılırmış
Mrvbnbg2208 Yayuze sizde yazın bebeğin karinda anlık sertlesmesi diye Google ordan detaylı bilgiyi alırsınız size
Yayuze Yenianneanne biz bir kaç hafta önce başlamıştık magnezyum ilacına dediğiniz gibi kasılma olmaması için dedi ama ben genelde uyumadan önce içiyorum 🤭 gece yattığımı anlıyo gibi biraz fazla hareketli sanırım daha rahat olmak amaçlı ama bilgileriniz için de ayrıca çok teşekkür ederim 🌹