Tufutufu Arkadaşlar biraz bilgilendiri misiniz? Hekimim çalışamaz raporu yazarsa sigortam kesilecek mi? Para maaş alır gibi her ay mı ödeniyor yoksa sonra toplu mu ödeniyor? Artıları ve eksileri ne acaba?
sedaa_aa Tufutufu sigortanız devam ediyor gözükecek ancak çalışmadığınız İçin primleriniz yatmayacak. Ücretsiz izin gibi yani. Doğumdan sonra birkaç parça halinde ödenmişti bana
mavininhertonuu 32 de almasan 37de almak zorundasın çalışamaz raporunu, 2 ay doğum öncesi 2 ay doğum sonrası olarak 2 rapor oluyor 2 seferde yatıyor işyerinle konuş aylık yada 4 ay toplu onaylatabilirsin raporunu ona göre yatar