Salı günü sezaryen ile minik oğluma kavuşuyorum inşallah
Dilek3526 Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Dilek3526 bende 19u yani perşembe günü inşallah olacağım . Ama korkularım var 😏
Amin darısı hepinizin başına inşallah sağsalim kavuşalım
Dilek3526 sizi merak ettim . Salı günü doğumunuzdu nasıl geçti?