arirangg bana ilk Dr um coraspim 100 mg ve enox 4000 verdi 12 haftaya kadar kullandım. Sonra profesör peritanologa geçtim Dr umu değiştirip oda 13. Haftada iğneyi bırak ecopirin 150 mg hap kullan dedi. Sonuçlarına baktı önemli değil bunlar dedi. Benim kafam karıştı. Diğer Dr doğuma kadar iğne kullanmaz demisti