seraap Kizlar hamilelikte ayva ne kadar tüketilmeli hem bebegi güzellestiriyo hem gamze yapiyo diyolar ve magnezium da var icinde hergün mü tüketilmeli yoksa haftada 1 kez mi ? bilgisi olan var mi 🙄
260814 seraap ben hamile değişkende çok sever ve yerdim halada yiyorum günde bitane bu yazarken bile yiyorum ☺️
elifiii seraap Ben ilk 4 ay ayvayla beslendim diyebilirim 😊bir ayva epey tok tutuyor. 2 günde bir yiyin, her gün yeseniz de sıkıntı olmaz ama çeşitlilik açısından başka meyveleri de tüketin .
Hatunnn seraap ilk ogrendigimden beri yemistim ilk 3 ay yedim diyebilirim ama oyle her gun duzenli olmuyordu tabi canim istiyordu zaten sonra sonra o istegim azaldi oylede biraktim iste
seraap elifiii ben baya gec basladim 30 haftalik hamileyim ama dedigin gibi cok tok tuttuyo muz üzüm mandalin cok yiyorum
Byncdii Hafizeipek yaaa ayva tatlısı dedin aklıma düşürdün ay bacım ben kaç senedir yemiyorum ayva tatlısı ya bak şimdi aklıma düştü nerden bulcam ayva tatlısını ben 😂😂😂🌺🌺🌺
seraap Hatunnn bende zaten 10 hafta kaldi doguma gec basladim cok da sevmiyorum az az yerim artik 🙆🏻♀️
Byncdii Canım ben hergün aklıma geldikçe 1 tane yiyorum ama bazen unuttuğum oluyor 2 günde 1 de yiyebiliyorum 🤭🌺🌺
DilarArslan seraap her gün 1 tane yiyorum ayva çıktığından beri 😋 gamzeli olsun falan diye değil seviyorum ve yararlı diye tabi ki