25.haftadayım ve artık çok belli şekilde kızımın hareketlerini hissediyorum fakat bazen oturduğum zaman tekme attığında özel bölgemde ağrısını hissediyorum doktorum herşeyin normal olduğunu herşeyin güzel olduğunu söylüyor bir sıkıntı yok ama benim gibi hisseden var mı acaba?