Mjgn ben 27 de duzenli kasilmalarla 4 gun hastanede yattm.canim.. rahim.agzi.uzunlugum.iyiydi o.yuzden ciger gelistirici yapmadilar.. bna da adalat verdi sdc doktorum sabah aksam.iciyorum.. surekli yatmadim evde gezindim disari.cktik ama yurumedim cok.. suan 35 e geldik ilaci.biraktircam artk dedi.. korkuorm 39 dan once gelsin istemiorm.. senin bebis de dayanir insallah.. rahim agznda kisalik varsa mutlaka yat..