İlk dogumum epiduralli oldu çok memnun kalmıştım. Smdi ikinciye hamileyim 38 haftalık nasip olursa yine epidural alırım diye düşünüyorum. Ağrı hissi olmuyo ama zaten sancı sadece ağrı değil karında kasilma da oluyo kasılması hissediyosunz karnınız sertleşip geriliyo. Bnm zaten nst bağlıydı doğum anında ebenin de eli karnimdaydi hep sancı geldiğinde hem nst den hem kasilmadan anlasiliyo ne zaman ikinacagin. Yani ben bilmistim en azından öyle soyleyeym. Ebe de bastirmisti biraz destek amaçlı sıkıntı olmamıştı. Ama doktorunuzu iyi dinleyin ıkın dediğinde ıkınıp dur dediğinde durmalısınız. Kontrolsüz ikiniyo olunca yırtılma olabiliyor ebe bu şekilde anlatmıştı bana.