Ben o gelen nevresimden aldım yıkamadım ama iyi bi şeye benziyordu. Ya zaten bebek nevresimine kusacak yeri gelecek bezinden bir şeyler bulaşacak, o yüzden çok önemli değil temiz yıkanmış olması önemli 😁 Dışarıda çok abes fiyatlar var alın derim ben yedeğiniz olmuş olur en kötü