ozgegundogdu1903 123esr_ ben molfix aldım 1 ve 2 numara stok yapmayı düşünmüyorum çünkü her çocuk her bezi kabul edemeyebiliyor
Pinkgold 123esr_ sleepy bio natural 1 ve 2 numara aldım Hepsiburadada şuan sleepy bezlerinde 2.ncisi 1 TL kampanyası var tekrar aldım 😇
es_sa2o holly memnun kaldınız mı peki, sıkıntı yaşadınız mı? Bende prima 1 ve 2 numara aldım birer paket..
Minigim38 123esr_ sleppy kalıbı dar ve küçük Baby turco kullandım pişik yapti Şimdi molfix kullanıyorum cook memnunum 🤩