Kizlar 37+6yim. Bebegim normalde makat gelisti doktor sezaryen günü verecekti hatta. Dün ki muayenemde dogum pozisyonuna gecmis. Bu yuzden de çatı muayenesi yapti kanaman olabilir korkma dedi. Yarim cm de acikligin var dedi ama dogum baslangici sayilmaz bile dedi. Dün aksam hafif silik silik asiri silik pembe kan geldi sümüksü. Bu sabahta tuvalette kiloduma bi baktim yogun kahverengi sumuksu kivamda akintim var baya bi pecetenin yarisindan biraz az. Acaba muayeneden dolayimi yoksa nişanim mi geldi. Teyzemde diyor karnin düşmüs yakindir. Bilemedim basina boyle bir sey gelen var mı?