YagmurEymenAyaz01 Yarın sabah spinal sezeryanla doğumum gerçekleşecek Allah izin verirse bana dua edermisiniz Çok korkuyorum 🥹🥹
Boncukveannsi YagmurEymenAyaz01 korkma canım benim zaten acı his etmiyceksin ki hiç doğum yapmamış biri olarak söylüyorum içini ferah tut 🥰
Bsrfnr YagmurEymenAyaz01 merhaba bende 40 haftalik hamileyim , en son 1 hafta önce gittim acılma sancı hiç bişi yoktu hatta bebek kanalda değildi? 40 haftalik olunca gel dedi yarın kontrol var. Sizin sezeryan sebebiniz neydi?
Prenseslerim12 YagmurEymenAyaz01 bende yarin sabah sezeryan ile dogum yapacagim biraz korku ve heyecan var ama bakalim😬
Boncukveannsi Ksmmett kız sağdan soldan duyuyoruz ya hani diyorlar hiç acı his etmezsin falan 😂😂 yorumum biçimsiz olmuş Cidden açıklayamamışım çevreden duyduğum kadarıyla sezeryanın pek bı ağrısı yokmuş demeliydim😂😂😂
Aleynaerayy22 YagmurEymenAyaz01 Allah yardımcın olsun kuzum yarın benimde normal doğumla doğumum gerçekleşicek bol bol dua edelim hayırlısıyla gelsinler 😍🥹 bende korku yokta heyecan var
Melikemirac YagmurEymenAyaz01 Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin herkese.. Bende yarın suni sancı ile normal doğum yapacağım inşallah 2. Doğumum 40 haftayı geçtik
Ksmmett Boncukveannsi o kişiye göre değişir ama bünyeye göre 1 günde kalkan var 1 haftada kalkamayan benim kuzenim iki çocuğunada sezeryan oldu tuvalete bile gidemiyordu
Boncukveannsi Ksmmett kız ben en çok o doğum anından korkuyorum yine sonrası bir şekil hal olur ama o an çok ürkütücü 🥲