ilkimbebee aslında temassız olanlarda belirli bir süre kullanıldıktan sonra kalibreye ihtiyaç duyuyormuş. Ve yanlış ölçüyormuş hastanelerde kullanılanların rutin bakımlarının yapıldığını söylediler bu yüzden ben kendime kullandığım gibi koltuk altı hızlı ve doğru ölçen bir derece aldım. Bir de uygun fiyatlı bir temassız derece aldım. Temassızdan sonra her seferinde termometreyle kontrol edeceğimi bildiğim için benim tercihim koltuk altına yönelmek oldu.