FatmaAhmett bende 11+3 teyim şuan. İki gündür belim kasıklarım dan kramptan ölüyorum. Geçen hafta 2 kere kanamadan hastanedeydim bende. Serumlar, iğneler vs ağrı hissetmedim çok. doktor 17sinde 2liye çağırdı. O zamana kadar yatıyorum. İnşallah yatmama gerek olmadığını söyler artık😶6 haftadır yatmaktan sıkıldım. Acaba yatmaktan mı falan diyorum şuan😅 Magnezyum vs başladınız mı? Hafifletiyor bence.