ElifAkyol Yaseesayy Bende bekleyeyim ameliyat oldum fıtıktan 3 sene önce şuan var mı bilmiyorum bakalım
Kayaatilla Benimde var bu hafta beyin ve sinir cerrahına gitmemi söyledi doktorum ama yapan insanlar da var dedi patlama derecesinde olmadığı taktirde tabiki bakalım bana ne dicekler birlikte karar veriyorlarmış
Kayaatilla Yaseesayy 3 tane var bende 36 haftalığım artık baya zorluyor kalça bel ağrı eşiğim yüksek olduğu halde böyle Allah sabrını veriyor yine de diyorum
Nurkcy Ay benimde fıtığım var ya bide skolyozda var beni zorlar diye ben hep sezaryen düşündüm.. sezeryamdada hep epidural düşünüyorum ama belimde eğrilik olduğu için o iğne gözümü korkutuyor dikkatli olunmazsa riskli biraz diye
Munevver0 Kayaatilla merhaba, doğumunuzu nasıl yaptınız acaba? Belinizle ilgili bir problem yaşadınız mı?