Seydo54 Maalesef 2 sene once kaldirilmis aradigimda oyle dedi, alan eden var mi yeni dogum yapmis balikesirde yasayan bacılar?
Cnsktluyldz Belediyeyle konuştum geçen haftalarda. Böyle bir uygulamanın olmadıgını ama gündemlerine ekleyeceklerini söylediler. Hiçbir haber yok hala… Olacağını da pek sanmıyorum