yagmur50 benim testim yuksek cikti gebelik sekeri var dendi diyetisyenden liste aldim dahiliye de 1 hafta diyeti yap sekerini de aclik ve tokluk olarak olc dedi ona gore insulin baslatiriz dedi 50gr 151 cikti benim cuma gunu konrtole gidicen bakalim insallah insulin kullanmam