Yelizbck
Benimde öyleydi ve eve gelio hüngür hüngür ağlayıp internetlerde araştırmalar yapıyordum .. devlet hastanesine gitmiştim ordaki doktor söylemişti ve açıklama yapmamıştı korkmuştum. Sormak da gelmedi aklıma. Ertesi gün kendi doktoruma gittim ve böyle durumu sık gördüğünü ve korkulacak birşey olmadığını soyledi. doğumuna var bebek buyudukce yukari cikar demisti. Cikmazsa sorun olur mu dedim hayir demisti.. o zamn 17 haftaliktim. 21+5 de detayli ya gittim ve evet cok sukur yukari cikmisti .. inan ki korkma hatta burda bende post acmistim bana da korkma yazmislardi bnm basima da geldi ama cikti yazdilardi yinede icim de kesin bnm cikmaz hissi vardı 🙂 ama yok çok sukur gayet iyi 🤗