İki hafta önce gitmiştim bugün sonuçlarım için gittim 31.haftadayim bı ay sonra gel dedi ama benim sıkı takip edilmem gerekiyor iki sezeryan arası sadece bı sene olduğu için ve bı cm açıklığım da var .ben iki hafta sonrası için zaten iki gün önce başka hastaneden randevu aldım ama .yinede iki hafta sonra gel demesini beklerdim.dikislerim acilsa anlar miyim dedim hayır dedi . siz görebilir misiniz dedim hayır dedi .karnında çok garip bı ağrı acı olur belki kanamanda olur dedi .şimdi ben nasıl anliycam iki gündür tarif edemediğim bı acı var sezeryan yerimde ve çok korkuyorum .her işi yapmak zorundayım oğlum 11 kilo onu kaldır indir sürekli kucağıma tırmanıyor falan napicam ben .🤢