Meliko Sevl benimde öyleydi canım 30-32 den sonra süreyi düşürüyolar yani bnm aralarda detaylı falanda olduğu için ğç haftada bir iki haftada bir e tekabül ediyordu ama aynı şey yani sonra süreyi sıklaştırıyor merak etme
Mom-babyyy Sevl normal benimde hep 1 ay sonraydı 32 haftada 2 hafta da bir simdi de hafta da 1 defaya dusurduler
Tugce567 Doktora göre hastaneye göre değişir .34 e kadar falan aylık kontrol yeterli olur eğer hiç bir sıkıntı yoksa .sonra iki haftada bire düşüyor.sonra da haftda bire sonra de bebişler geliyor hayırlısıyla😀